Z dôvodu naplnenia kapacity sa už na konferenciu nedá prihlásiť.
Vystavovatelia informácie
Ďakujeme za Váš záujem o podporu podujatia 45.Slovenskej konferencie farmaceutických laborantov a technikov pre zdravotnícke pomôcky.
Konferencia je organizovaná za účelom sústavného vzdelávania zdravotníckych pracovníkov a je zameraná na prezentácie nových poznatkov v rámci odboru. Je určená predovšetkým pre farmaceutických laborantov a technikov pre zdravotnícke pomôcky, pracujúcich v lekárňach, výdajniach ZP, či iných zariadeniach poskytujúcich lekárenskú starostlivosť.
Srdečne Vás na toto podujatie pozývame!
Začiatok konferencie: 8.11.2024 o 10.00 hod.
Záver konferencie: 9.11.2024 o 12.00 hod.
Miesto: Grand hotel Bellevue, Horný Smokovec 21, 062 01
Prihlasovací formulár vyplňte najneskôr do : 30. 6. 2024
Predpokladaná účasť
250-270 účastníkov
Obedy
Zabezpečené v hoteli Bellevue v cene 14 €/ 1 obed
Coffe break
Piatok od 14,00 do 15,00 hod.
Sobota od 9,00 do 9,30 hod.
Parkovanie
V areáli hotela Bellevue je pre ubytovaných hostí bezplatné.
Reprezentanti
Maximálny počet reprezentantov zúčastnených za jednu spoločnosť sú štyria.
Z dôvodov obmedzenej kapacity nebude možné navýšiť počet reprezentantov.
Prednáška
V rozsahu 10 minút – 100 € + DPH v 3. a 4. bloku konferencie.
Prihlasovanie prednášok bude ukončené po naplnení kapacitných možností.
Názov prednášky, meno prednášajúceho a súhrn prednášky (abstrakt) je potrebné predom komunikovať s organizátorom a materiál doručiť organizátorovi do termínu: 20.9.2024.
Po tomto termíne nebude možné zaradiť abstrakt do zborníka!
Prednášku a prípadné videá, ktoré sú súčasťou prednášky, je potrebné zaslať našej koordinátorke, p. Júlii Šteffkovej, do termínu: 31.10.2024 na e-mailovú adresu: julia.ssflatzp@gmail.com
Inzercia
V zborníku abstraktov A5 – 150 € + DPH.
Pripravovaný formát bulletinu je A5. Podklady pre uverejnenie inzercie je potrebné dodať v tlačovom PDF (CMYK 300 dpi), 3 mm spadávka na adresu: alena.slezacek@gmail.com do termínu: 20.9.2024.
Po tomto termíne nebude možné inzerciu uverejniť v zborníku abstraktov!
Logo spoločnosti-partneri podujatia
Logo Vašej spoločnosti prosíme dodať v tlačovej kvalite na adresu: alena.slezacek@gmail.com do termínu: 20.9.2024.
Po tomto termíne nebude možné logo spoločnosti uverejniť v zborníku abstraktov!
Balík A
Vystavovateľ – základ 880 € + DPH
Tento poplatok zahŕňa:
Výstavný stánok o rozmere 2 x 2m na dva konferenčné dni
2 x Coffe break pre dvoch zástupcov
Účasť max. 2 zástupcov na spoločenskom večeri
K poplatku už nie je účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV!
Balík B
Vystavovateľ – väčší stánok 3 x 2m – 1100 € + DPH
Tento poplatok zahŕňa:
Výstavný stánok o rozmere 2 x 3m na dva konferenčné dni
2 x Coffe break pre štyroch zástupcov
Účasť max. 4 zástupcov na spoločenskom večeri
K poplatku už nie je účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV!
Balík C
Partner – 1450 € + DPH
(partner coffe breake)
Tento poplatok zahŕňa:
Výstavný stánok o rozmere 3 x 2m
Inzercia v zborníku abstraktov A5
Logo spoločnosti na obrazovkách v hoteli a stolíkoch coffe breaku
Logo spoločnosti na Rollupe partnerov coffe breaku
1 x reklamný banner v priečelí prednáškovej miestnosti
Ubytovanie garantované v hoteli Bellevue v cene 160 € / izbu
2 x Coffe break pre štyroch zástupcov
Účasť max. 4 zástupcov na spoločenskom večeri
K poplatku už nebude účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV!
Balík D
Je nám ľúto, ale tento balík si už nemôžete rezervovať, je plne obsadený.
Hlavný partner – 1980 € + DPH (partner spoločenského večera)
Tento poplatok zahŕňa:
Výstavný stánok o rozmere 3 x 2m
Reklamný spot vysielaný v rámci celého spoločenského večera
Logo spoločnosti na slávnostných pozvánkach
Slávnostný prípitok v rámci zahájenia večera, prednesený zástupcom partnera
Logo spoločnosti na TV obrazovkách v hoteli
Inzercia v zborníku abstraktov A5
2 x reklamný banner v priečelí prednáškovej miestnosti
Ubytovanie garantované v hoteli Bellevue v cene 135 €/ izbu
2 x Coffe break pre štyroch zástupcov
Účasť max. 4 zástupcov na spoločenskom večeri
K poplatku už nebude účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV!
Balík E
Generálny partner- 2500 € + DPH
Tento poplatok zahŕňa:
Exkluzivitu – maximálne traja generálni partneri na podujatí
Výstavný stánok o rozmere 4×2m na dva dni
Fotostenu s ústredným logom spoločnosti
Jednu prednášku v rozsahu 15 min. v prvý deň konania konferencie
Logo spoločnosti a reklama na produkty po celý čas vysielanú na obrazovkách v konferenčných priestoroch a v izbách hotela
Inzercia produktu v zborníku abstraktov A5
Logo firmy na všetkých pracovných materiáloch
2 x reklamný banner v priečelí prednáškovej miestnosti
Ubytovanie garantované v hoteli Bellevue v cene 135 €/ izbu
2 x Coffe break pre štyroch zástupcov
Účasť 4 zástupcov na spoločenskom večeri
K poplatku už nebude účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV!
Balík F
Je nám ľúto, ale tento balík si už nemôžete rezervovať, je plne obsadený.
Diamantový partner – 3500 € + DPH
Tento poplatok zahŕňa:
Exkluzivitu – iba jedného diamantového partnera na podujatí
Výstavný stánok o rozmere 4 x 3m na dva dni
Fotostenu s ústredným logom spoločnosti
Jednu prednášku v rozsahu 45 minút v prvý deň konania konferencie
Logo spoločnosti v zborníku abstraktov
2 x inzercia na produkty v zborníku abstraktov A5
Logo spoločnosti a krátky spot vysielaný na obrazovkách v hoteli
Reklamný spot odvysielaný v rámci hlavného prednáškového dňa
3 x reklamný banner v priečelí prednáškovej miestnosti
Ubytovanie garantované v hoteli Bellevue v cene 135 €/ izbu
2 x Coffe break pre 6 zástupcov
Účasť max. 6 zástupcov na spoločenskom večeri.
K poplatku už nebude účtovaná žiadna iná čiastka rámci administratívneho VPV!
Výstavné stánky
Inštalácia stánkov: štvrtok od 18,00 – 24,00 hod.
piatok od 7,00 – 10,00 hod.
Deinštalácia: sobota od 12,00 hod.
Stánky zabezpečí organizátor, pokiaľ si chcete nainštalovať vlastný stánok, je potrebné uviesť to v prihláške.
Vystavovateľské miesta budú vopred určené organizátorom, s prihliadnutím na to, aká forma účasti je objednaná.
Elektrina
V priestoroch určených na prezentáciu firiem je prívod elektrickej energie na viacerých miestach. Na dosiahnutie k stánku je potrebné využiť vlastné predlžovačky.
Zásteny
Je potrebné, aby nezasahovali do priestoru susedných stánkov.
Na stánku bude založený zborník abstraktov s programom konferencie, minerálka pre zástupcov spoločností, informačné pokyny, vrece na vyprodukovaný odpad.
Obrusy
Je vhodné priniesť si vlastné obrusy s logom spoločnosti.
Telefónny kontakt
Počas podujatia Vám bude k dispozícii organizátor, ktorý bude s Vami riešiť aktuálne požiadavky v rámci technicko-organizačného zabezpečenia výstavných stánkov.
Anton Slezáček, tel. číslo: +421 903 143 150
Všetky požiadavky týkajúce sa Vašej účasti na kongrese môžete uviesť v prihláške, prípadne kontaktovať organizátora na:
Alena Slezáček Bohúňová
+421 908 934 855
alena.slezacek@gmail.com